** شانلی سهندیم
** شانلی سهندیم

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
با سلام در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
آرشيو
بهمن 1393
شهريور 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
نويسندگان
جلیل
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 146822
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

شرح مختصری از موسسه جوانان خیر  <-PostCategory-> 

موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر در چهارم تیر ماه سال 1381‌ فعالیت رسمی خود را آغاز نموده و در طول یک دهه فعالیت پرافتخار خود، با بیش از 50 شعبه در شمال‌غرب کشور به‌عنوان موسسه‌یی مستقل و خودمتکی، توانسته است با حضور در بازارهای مالی و با تکیه بر تجهیز منابع کافی در تحقق اهداف عالی خود به موفقیتی بی‌بدیل در تاریخ بانک‌داری کشور دست یابد.

این موسسه به‌خصوص با تامین اعتبارات مورد نیاز جهت ارایه خدمات ریالی توانسته است، اعتماد و انتظارات مشتریان را پاسخ‌گو بوده و  با جلب اعتماد و رضایت بالای اعضای خود، خدمات گسترده و بیشتری را ارایه دهد.
رشد اعتبارات و سپرده‌های این موسسه در سایه‌ی اعتماد مردم و امانت و درستکاری پرسنل موسسه‌ی جوانان خیّر، نشان از افقی روشن و موفقیت‌های چشمگیر این موسسه در دستیابی به اهداف و چشم‌انداز تعریف شده‌ در زمینه‌ی بانک‌داری و معرفی توانمندی قرض‌الحسنه‌ی اسلامی در سطح جهان دارد.
موسسه‌ی قرض‌الحسنه جوانان خیّر، با اعطای صدها میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق 57 شعبه‌ی خود در استان‌های شمال‌غرب کشور: آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان و اردبیل عملکردی منحصر به فرد در زمینه‌ی قرض‌الحسنه داشته است.
ارزیابی شاخص‌های تخصصی کمّی نظیر بازده سرمایه، بازده دارایی، سودآوری، رشد سود، نسبت هزینه‌ها به درآمدها، نسبت سود به متوسط سرمایه، رشد دارایی‌ها و... نشان از مدیریت اصولی، صحیح و منطقی این موسسه‌ی جوان در اداره‌ی امور و تلاش و پشتکار در راه رسیدن به آرمان‌‌های خود دارد.
ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره با کارمزد اندک و نیزارایه طرح‌های ویژه بدون سود و کارمزد، به استقبال مردمی بی‌نظیری از این خدمات این موسسه منجر شده است. به نحوی‌که در زمان اجرای طرح‌های ویژه‌ی این موسسه کادر نیروهای اداری به شعب اضافه شده و افزون بر ساعات کاری شعب به درخواست‌های مشتریان رسیدگی شده است که این امر به نوبه‌ی خود در تاریخ بانک‌داری کشور امری بی‌سابقه به‌شمار می‌آید.
یکی از شاخص‌های کارآیی موسسات بانکی،‌ وصول به موقع مطالبات به شمار می‌رود که میزان معوقات این موسسه در مقایسه با معوقات  بالای اغلب بانک‌ها بسیار ناچیز محسوب می‌شود و این مهم در نتیجه رضایتمندی و علاقه مردم و مشتریان به استفاده از تسهیلات این موسسه اصل آمده است.
به منظور ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان از طرف کادر پرسنلی و با توجه به نظر مستقیم مدیرعامل محترم موسسه نسبت به پاسخ‌گویی و رسیدگی به نارضایتی‌‌ها و شکایات، سامانه‌ی جامع رسیدگی به شکایات مردمی طراحی و به اجرا درآمده که این علاوه بر پاسخ‌گویی ویژه و دریافت نظرات مردمی در شعب و بازدید مرتب نمایندگان بازرسی از شعب مختلف موسسه است.
موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر با تنوع‌بخشی به خدمات و ارایه تسهیلات درخور نیاز مردم به عموم هموطنان رویکردهای جدید را در عرصه‌ی قرض‌الحسنه و بانک‌داری اسلامی داشته است که با توجه ویژه به قشر متوسط جامعه و ایجاد امکاناتی برای رفع مشکلات معیشتی اقشار کم‌درآمد صورت گرفته است. ديدگاه فرآيندگرايي، مشتري‌محوري و بهبود مستمر خدمات وسيله‌یي براي رسيدن به اهداف عالي سازمان درخصوص ارایه خدمات باكيفيت بوده است.
این رویکردها باعث شده است که این موسسه ضمن افزایش چشمگیر در ارایه تسهیلات پرداختی به اقشار مختلف مردم به سطح بالایی از خوداتکایی مالی دست یابد.
خرید ساختمان اداری موسسه جوانان خیّر در تهران ، خرید ساختمان‌های محل استقرار اداره‌های سرپرستی در استان‌های مختلف، خرید محل دایمی استقرار شعب که در نقاط مرکزی و مهم شهرها و شهرستان‌های مختلف واقع شده است و ...  سرمایه‌های ثابت موسسه را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
نوآوری در خدمات بانکی و معرفی خدمات جدید، توسعه‌ی کیفی خدمات به موازات توسعه‌ی کمّی آن و به‌کارگیری فن‌آوری نوین در زمینه‌ی خدمات بانکی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است. تجهیز واحدهای اداری به امکانات پیشرفته‌ از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، موسسه جوانان خیّر را به یک موسسه‌ی پویا تبدیل نموده است.
پرواضح است که یکی از دلایل موفقیت جوانان خیّر در ارتباط صمیمی آنان با مشتریان می‌باشد.  مهندس رحیم قاسمی، مدیرعامل موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر، که همواره حل مشکلات مردم را در راس امور کاری این موسسه تعریف کرده است، تمام مجموعه‌ی تحت مدیریتی خود را ملزم نموده تا جهت حل مشکلات مردم از تمام توان و امکانات خود بهره بگیرند و کوتاهی نکنند. مزید این مدعا را می‌توان در رفتار مسوولین شعب موسسه یافت که از تمام اختیارات و امکانات خود برای مشکل‌گشایی امور ارباب رجوع استفاده می‌کنند.
تمام عوامل فوق الذکر در کنار تلاش جمعی و خواست پرسنل برای اعتلا و پویایی، زمینه های پیشرفت و  موفقیت روزافزون موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر را فراهم آورده است و امید است در سایه توجهات حق تعالی به آرمان های متعالی خود دست یابد. انشاءا...



+ نوشته شده در سه شنبه 1 اسفند 1398برچسب:,ساعت 9:21 قبل از ظهر توسط جلیل |
مطالب پيشين
» سلام گتیرمیشم
» کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی
» حمایت مجلس از جوانان خیر
» جوانان خیر
» سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد
» جشن تراکتور سازی و جوانان خیر
» برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی
» اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز
» جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد
» لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار
» تبریک سال 1391
» دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند
» دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
» دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان
» شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت
» نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه
» صبر و استقامت جوانان خیر
» آرمان خانواده جوانان خیر
» قدردانی شهردارکلانشهر تبریز
» شانه سی مندن
» فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون
» بانک مرکزی
» رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان
» سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا
» جنگ بزرگ شادی
» 22 بهمن
» بیشترین سود را از ما بگیرید
» تراکتورسازی مشکل مالی ندارد
» طرح ویژه بدون سود و بدون کارمزد
» داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!





موضوعات
جوانان خیر
شعر
اطلاعات بانکی
مذهبی
متفرقه
پيوندها


ایزو شعر love بزرگترین جامعه مجازی دانشجویان موسیقی تبریز جوانان خیر شانلی سهندیم قیمت لحظه ای طلا و ارز آموزش زبان انگلیسی جملات زیبا با متن انگلیسی دکتر پوست بهترین و پر بار ترین مطالب روز اخبار 2030 آموزش عاشق شدن دلدار دانلود روز جوانان خیر سایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیر کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمندبرای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان خیر - شانلی سهندیم و آدرس jkhtabriz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کلیک طلا
بانک ملی
جوانان خیر
اقتصاد نوین
بانک سامان
بانک کارآفرین
بانک پارسیان
پست بانک
بانک صنعت و معدن
بانک توسعه صادرات
بانک رفاه کارگران
بانک مسکن
بانک کشاورزی
بانک مرکزی
بانک صادرات
بانک تجارت
بانک سپه
بانک ملت
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com